„Затверджую”
Голова Регіонального
Центру екологічної освіти
при Плужненському ПАЛ
М.І.Лісовський
План
роботи регіонального Центру
екологічної освіти на 2014– 2015 н.р.
№
|
Зміст роботи за напрямками
|
Дата виконання
|
Відпові-
дальний
|
|
I
|
Просвітницька діяльність, проведення лекцій, конференцій, « круглих
столів»
|
|||
1
|
4 жовтня - Міжнародний день захисту тварин.
Випустити листівку: «Тварини – друзі наші менші».
|
з 03 по 10
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
2
|
Випустити листівки « Ми за чисту природу»,
«Осінь без диму»
|
жовтень
|
учні
|
|
3
|
Випустити листівку про екологічні проблеми свого регіону.
|
жовтень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
4
|
1 грудня – Міжнародний день боротьби із СНІДом. Організувати перегляд
фільмів з даної тематики всіма групами ліцею.
|
01.12
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
5
|
Провести конкурс на кращу дослідницьку творчу роботу:« Чому ми святкуємо
Новий рік?»
|
грудень
|
Гончарук Г.М.
|
|
6
|
Випуск природоохоронних листівок – закликів
« Залишимо ялинку в лісі»
|
грудень
|
Гончарук Г.М.
|
|
7
|
Розробити та провести виховну годину «Не губіть хвойних рослин для
короткочасного задоволення»
|
грудень
|
Гончарук Г.М.
|
|
8
|
Розробити та провести анкетування на тему:
« Що краще на новорічні свята – живе дерево чи композиція?», «Як зберегти
ліс від знищення?»
|
грудень
|
Гончарук Г.М.
|
|
9
|
Написати творчу роботу: «Я знаю як важко взимку птахам»
|
січень
|
учні
|
|
10
|
Написати творчу роботу: « Рецепти моєї бабусі», « Не боюся я
застуди» про лікувальну дію лікарських
рослин, ягід, меду”
|
січень
|
учні
|
|
11
|
Випустити листівку: «2 лютого - День
болотно – водних ресурсів»
|
лютий
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
12
|
Написати творчу роботу: « Я знаю рослини своєї місцевості занесені до
Червоної книги України»
|
лютий
|
учні
|
|
13
|
Випустити листівку: «19 лютого
Всесвітній день захисту морських ссавців»
|
лютий
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
14
|
Випустити листівку: «22 березня Всесвітній День водних ресурсів»
|
березень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
15
|
Випустити листівку: «23 березня Всесвітній метеорологічний день.»
|
березень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
16
|
Випустити листівку: «24 березня День боротьби із захворюванням на
туберкульоз»
|
березень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
17
|
Випустити листівку: « 1 квітня міжнародний День птахів», «
Прилітай подружко пташко»
|
квітень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
18
|
Написати творчу роботу: « Прилітай подружко пташко»
|
протягом місяця
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
19
|
Випустити листівку « 7 квітня - день здоров’я»
|
квітень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
20
|
Випустити листівку: «17 квітня день довкілля»
|
квітень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
21
|
Випустити листівку: « 22 квітня
день Землі»
|
квітень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
22
|
Випустити листівку: «26 квітня
День трагедії на Чорнобильській атомній станції»
|
квітень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
23
|
Розробити та провести виховну
годину: «Біль Чорнобиля». Організувати перегляд всіма групами кінофільму про
Чорнобильську трагедію .
|
квітень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
24
|
Випустити листівку: «22 травня Міжнародний день біологічного
різноманіття»
|
траквень
|
учні
|
|
25
|
Провести виховну годину по навчальних групах: «Світ без тютюнового диму».
Перегляд кінофільму.
|
травень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
26
|
Випустити листівку: « 31 травня
Міжнародний день боротьби з курцями тютюну: «Світ без тютюнового диму»
»
|
травень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
Екологічний моніторинг, спостереження за природними зміненими
екосистемами
|
||||
1
|
Спостерігати за температурними та погодними показниками довкілля.
Показники вносити в журнал метеорологічних спостережень
|
щоденно
|
||
2
|
Вести фенологічне спостереження за
рослинами та грибами, дані спостережень відмічати у фенологічному журналі.
|
|||
Мистецько - естетичний напрямок,
літературна та художня творчість
|
||||
1
|
Виготовити композиції на вечір відпочинку: « Бал квітів»
|
учні
|
||
2
|
Зробити виставку композицій з природного матеріалу «Наші фантазії»,
доповнити на стенді.
|
листопад
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
3
|
Підготовка до конкурсу: « Замість
ялинки - зимовий букет». Виготовлення
композицій.
|
грудень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
4
|
Провести конкурс на кращу новорічну композицію:
« Замість ялинки - зимовий букет»
|
грудень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
5
|
Провести конкурс на кращий малюнок
«Зима – зимонька, зима»
|
лютий
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
Природоохоронна діяльність , поновлення та збереження природних екосистем
|
||||
1
|
Провести акцію: « Очисти джерело»
|
жовтень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
2
|
Провести заняття з учнями по збереженню та укультуренні мурашників на
території ліцею
|
вересень
|
||
3
|
Провести акцію посади дерево на закріпленій території
|
жовтень
|
майстри груп
учні
|
|
4
|
Природоохоронна акція «Добра зима». Виготовлення листівок - закликів, годівниць.
|
листопад
|
учні
|
|
5
|
Конкурс на кращий плакат – заклик
«Допоможемо перезимувати птахам»
|
листопад
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
6
|
Написати творчу роботу на тему: «
Я люблю свою Землю» (вірші, розповіді, оповідання)
|
листопад
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
7
|
Виготовити листівку до Міжнародного дня боротьби із СНІДом « СНІД – наша спільна проблема і біль».
|
листопад
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
8
|
Провести природоохоронну акцію «Еко -Новий рік», «Не губіть хвойних
рослин для короткочасного задоволення»
|
грудень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
9
|
«Добра зима» робота пташиної їдальні
|
періодично
|
учні
|
|
10
|
Провести природо - охорону акцію: «Збережемо первоцвіти»
|
лютий
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
11
|
Посадка дерев та кущів групами на закріпленій території ліцею. Посів
квітів на клумбах.
|
березень
|
учні
|
|
12
|
Провести акцію «Зустріч вісників
весни». Розвішування шпаківень.
|
березень
|
учні
|
|
13
|
Акція: „Очисти джерело”
|
березень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
Екологічний туризм, організація та проведення екскурсій та подорожей
|
||||
1
|
Провести екскурсію до лісу ( заготівля природних матеріалів – шишок,
моху, жолудів, каштанів)
|
вересень
|
||
2
|
Провести екскурсію до водного джерела
с. Хотень
|
вересень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
4
|
Провести екскурсію з метою заготівлі їжі для птахів
( шипшини, глоду, горіхів,
жолудів)
|
жовтень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
5
|
Організувати подорож до лісу, розвішування годівниць для птахів, що не
відлітають у теплі краї
|
листопад
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
7
|
Екскурсія на природу: « Пробудження природи»
|
квітень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
8
|
Провести відкриття екологічної стежки
|
квітень
|
Гончарук Г.М.
учні
|
|
Розробила керівник Центру екологічної освіти Гончарук Г.М.
Немає коментарів:
Дописати коментар