„Затверджую”
Голова
Регіонального
Центру екологічної освіти
при Плужненському ПАЛ
М.І.Лісовський
Положення регіонального Центру
екологічної освіти при Плужненському
професійному аграрному ліцеї
Одним із найбільш перспективних
шляхів впровадження системи економічної освіти є створення екологічного центру
на базі Плужненського професійного аграрного ліцею, провідною діяльністю якого
є організація і координація усією еколого -
освітньої діяльності ліцею.
Провідними орієнтирами створення
регіонального Центру екологічної
освіти при Плужненському ПАЛ визнані:
-
цільовий характер роботи, чітке ціле
покладання, спрямованість на конкретну діяльність, яка буде мати певні
результати, що піддаються виміру і аналізу;
-
спрямованість змісту діяльності на конкретні
запити практиків, адаптивний характер усіх видів роботи;
-
актуальність змісту, методів і форм
роботи, орієнтація на розвиток і саморозвиток викладачів спрямованих на
впровадження активних методів і технологій навчання у змісті екологічної
освіти;
-
створення настрою на інноваційні
установки, готовність до пошуку і впровадження творчих форм і видів співпраці
викладачів регіону;
-
на лаштування на горизонтальні і
неформальні зв'язки у роботі;
-
відмова від примусовості і
обов'язковості у роботі; створення творчої атмосфери.
Головною
змістовною ідеєю у створені Центру визначено розвиток і поширення екологічної
освіти у ліцеї та ПТНЗ регіону.
Об'єктом Центру
є освітній простір, який стимулює процес формування і розвитку екологічного
мислення учнів ліцею та ПТНЗ регіону.
Предметом Центру
є освітньо – виховна і методична діяльність, спрямована на формування
екологічного мислення, морально – етичного ставлення до природного
навколишнього середовища учнів ліцею у професійній діяльності та повсякденному
житті.
Доцільність створення регіонального
Центру екологічної освіти визначається наступними чинниками:
1. Центр є
координаційною структурою екологічної діяльності ПТНЗ
регіону.
2. Центр
організовує навчально –виховну діяльність учнів ПТНЗ регіону за усіма напрямками
екологічної освіти.
3. Центр є
методичним майданчиком для викладачів ПТНЗ регіону.
4. Центр є
матеріальною базою для здійснення ефективної екологічної освіти у межахПТНЗ
регіону.
Основними заходами Центру є:
1. Координація
освітньо – виховної діяльності ПТНЗ регіону.
2. Вивчення,
розробка, узагальнення програм навчально – методичної літератури, заходів з
питань екологічної освіти.
3. Опрацювання і
впровадження інноваційних підходів до організації екологічної діяльності учнів.
4. Визначення
ефективності використання і поширення
інноваційних педагогічних технологій у змісті екологічної освіти.
5. Проведення
практичних природоохороних заходів.
Основні напрями діяльності Центру
екологічної освіти:
1. Просвітницька діяльність,
проведення лекцій, конференцій, „Круглих” столів.
2. Екологічний туризм,
організація і проведення екскурсій, подорожей.
3. Природоохоронна діяльність, поновлення, збереження природних
екосистем.
4. Екологічний моніторинг,
спостереження за природними зміненими екосистемами.
5. Мистецько – естетична
діяльність, літературна та художня творчість екологічного змісту.
Напрями методичної роботи Центру:
1. Проведення методичних
семінарів для викладачів, майстрів ПТНЗ регіону.
2. Поширення передового
педагогічного досвіду; підтримка викладачів впровадженням інноваційних
технологій у змісті екологічної освіти.
3. Консультативний напрям
діяльності Центру спрямований на надання допомоги викладачам, методистам,
організаторам позакласної роботи з питань організації і проведення екологічних
заходів, олімпіад, конкурсів.
Розробили: Гончарук Г.М.
Іванова Г.І.
Немає коментарів:
Дописати коментар