Положення регіонального Центру екологічної освіти при Плужненському професійному аграрному ліцеї


„Затверджую”
Голова  Регіонального
Центру екологічної освіти
 при Плужненському ПАЛ
М.І.Лісовський

Положення регіонального Центру екологічної освіти  при Плужненському професійному аграрному ліцеї
Одним із найбільш перспективних шляхів впровадження системи економічної освіти є створення екологічного центру на базі Плужненського професійного аграрного ліцею, провідною діяльністю якого є організація і координація усією еколого -  освітньої діяльності ліцею.

Провідними орієнтирами створення    регіонального  Центру екологічної освіти при Плужненському ПАЛ визнані:
-         цільовий характер роботи, чітке ціле покладання, спрямованість на конкретну діяльність, яка буде мати певні результати, що піддаються виміру і аналізу;
-         спрямованість змісту діяльності на конкретні запити практиків, адаптивний характер усіх видів роботи;
-         актуальність змісту, методів і форм роботи, орієнтація на розвиток і саморозвиток викладачів спрямованих на впровадження активних методів і технологій навчання у змісті екологічної освіти;
-         створення настрою на інноваційні установки, готовність до пошуку і впровадження творчих форм і видів співпраці викладачів регіону;
-         на лаштування на горизонтальні і неформальні зв'язки у роботі;
-         відмова від примусовості і обов'язковості у роботі; створення творчої атмосфери.
Головною змістовною ідеєю у створені Центру визначено розвиток і поширення екологічної освіти  у ліцеї та ПТНЗ регіону.
Об'єктом Центру є освітній простір, який стимулює процес формування і розвитку екологічного мислення учнів ліцею та ПТНЗ регіону.
Предметом Центру є освітньо – виховна і методична діяльність, спрямована на формування екологічного мислення, морально – етичного ставлення до природного навколишнього середовища учнів ліцею у професійній діяльності та повсякденному житті.

Доцільність створення регіонального Центру екологічної освіти визначається наступними чинниками:
1. Центр є координаційною структурою екологічної діяльності ПТНЗ
регіону.
2. Центр організовує навчально –виховну діяльність учнів ПТНЗ регіону за усіма напрямками екологічної освіти.
3. Центр є методичним майданчиком для викладачів ПТНЗ регіону.
4. Центр є матеріальною базою для здійснення ефективної екологічної освіти у межахПТНЗ регіону.

Основними заходами Центру є:
1. Координація освітньо – виховної діяльності ПТНЗ регіону.
2. Вивчення, розробка, узагальнення програм навчально – методичної літератури, заходів з питань екологічної освіти.
3. Опрацювання і впровадження інноваційних підходів до організації екологічної діяльності учнів.
4. Визначення ефективності використання і поширення  інноваційних педагогічних технологій у змісті екологічної освіти.
5. Проведення практичних природоохороних заходів.

Основні напрями діяльності Центру екологічної освіти:
1. Просвітницька діяльність, проведення лекцій, конференцій, „Круглих” столів.
2. Екологічний туризм, організація і проведення екскурсій, подорожей.
3. Природоохоронна  діяльність, поновлення, збереження природних екосистем.
4. Екологічний моніторинг, спостереження за природними зміненими екосистемами.
5. Мистецько – естетична діяльність, літературна та художня творчість екологічного змісту.

Напрями методичної роботи Центру:
1. Проведення методичних семінарів для викладачів, майстрів ПТНЗ регіону.
2. Поширення передового педагогічного досвіду; підтримка викладачів впровадженням інноваційних технологій у змісті екологічної освіти.
3. Консультативний напрям діяльності Центру спрямований на надання допомоги викладачам, методистам, організаторам позакласної роботи з питань організації і проведення екологічних заходів, олімпіад, конкурсів.
Розробили: Гончарук Г.М.
                    Іванова Г.І.












Немає коментарів:

Дописати коментар